diumenge, 29 de juny del 2014

Poemets fins 28/06/14

Sentir-se
Saber-se
Somiar-se
Ser-hi
Estimar-se
Fer
Desfer
Senzillament,
Viure!!!
 
 

Estimo el cel
tan ple d’estrelles.
Estimo el mar
amb la seva sal.
Estimo l’aire
que aquí respiro.
Estimo
a qui vulgui
estar al meu costat. 

 

Demà
el cel serà clar,
potser més blau,
potser més net.
Avui
ens cal
aquella veu,
aquella abraçada,
algun t’estimo,
i un ramell de petons. 

 

Prop del mar.
Aquí tu.
Aquí jo.
Res més
no importa.
Sobtada
vetllada
que ens atrapa,
ens desvetlla,
que t'omple l'ànima
dels anhels
que ahir mancaven.
 

Paraules
serenes,
xiu-xius
ardents,
sentits
embogits,
passions
desfermades,
moments
compartits.
Creus
que podries
no sentir-me
mai més?

 

Puc
ser música.
Puc
ser cançó
Puc
ser musa
o potser passió.
Però saps
que sóc
més que això.
Sóc el bressol
d’uns somnis
i d’aquell amor.

 

Avui, ara
Visc i no visc.
Tinc i no tinc.
Sento i no sento.
Sóc i no sóc.
Emmudeixo.
Callo.
No apareix
cap paraula.
Ric i ploro.
I demà?
Existirà?
 

Aires de biblioteca,
llibres
que em parlen,
mots
que s’escapen,
silenci
que es trenca.
Em diuen
que estudiï,
em diuen
que vens,
em diuen
que hi ets.

 

Paraules
boniques.
Paraules
de mitja tarda.
Dolces.
Càlides.
Suaus.
Paraules que ens
submergeixen
en un somni:
El de viure
aquest estiu.
 

Voldria
que em veiessis...
No dubtis,
et veig

Voldria
que sabessis...
No dubtis,
ho sé

Voldria
que aquí estiguessis...
No dubtis,
hi sóc.
 

Sentir-te
i voler
que hi siguis.
Saber-te
i voler
seguir-te
Començar
i treure
la rauxa.
Gaudir
i perdre
el seny.
Ser feliç
i no pensar-hi
més.
 

Nit màgica.
Nit de foc
Nit massa curta.
per abraçar
tant amor.
Podem fer-la
créixer fins
la sortida del sol,
o viure-la intensa
en la més negra
foscor.
 

Sabem
l’un de l’altre.
Busquem
l’un a l’altre.
Patim
l’un per l’altre.
Volem
tot de l’altre.
Gaudim
allò de l’altre.
Sabem
que som
l’un i l’altre.

 

Una sola paraula
que em mostri
el teu sentiment
tindrà
més força
del que et puguis
imaginar.
No ho callis!
Que ho necessito
per continuar.
#jtc

 
 

Hi ha dies
que vols volar.
Hi ha dies
que voles.
Hi ha dies
que vols cantar.
Hi ha dies
que cantes.
Hi ha dies
que rius,
i altres
que plores.
I avui què fas?

 
 

Aquí sóc
esperant la nit,
quan robem
paraules que encara
no em dit.
La lluna
s’amaga,
ho vol sentir.
Digues-li que
vull veure’t
ara i demà
al matí.
 
 

Ves amb força.
Surt amb ganes.
Saps què vols.
Sembra imatge.
Guanyat a qui
s’ho val.
Confia en qui
t’estima.
Confia en qui
no et farà mal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada