dimecres, 12 de novembre del 2014

I segueix creixent

Com tot a la vida, el meu bloc evoluciona i canvia al meu costat.
L'escriptura, que tant m'havia costat anys enrere, em sembla molt més fàcil.
Podria escriure i escriure, només em cal temps.
El temps sí que em falta. Vull fer tantes coses... que voldria estirar les hores per poder-ho fer tot.

Ara, que no tinc temps però tinc ganes. Ara, torna a créixer el bloc.

Des de fa un mes aproximadament participo escrivint en les Crides literàries del Torneig d'escriptors del "Vullescriure": http://www.vullescriure.cat/index.html
És una obligació més però també és un nou plaer que no em vull perdre.

Hi ha un relat de fons, i ens donen unes premisses. A partir d'això, la ment és lliure i les mans també.
Un cop escrit, toca fer una crítica a dues persones de les que participen. I així anar millorant en allò que ens fa gaudir.

Escric cada 15 dies i a partir d'ara veureu publicats els relats que allà presento en aquest bloc.

 



2 comentaris:

  1. No saps com me'n alegro! La responsabilitat és molta, però el treball ben fet, té les seves recompenses. Ànims, força i endavant!

    ResponElimina