dilluns, 19 de maig del 2014

Poemets del 09/05/14 a 18/05/14

Saber-se estimat
és cosa bonica,
que omple el teu cor
que omple la vida.
Saber-se volgut
és aire que arriba
que et dona pau,
i et dona alegria. 

09/05/14
 

Tot és calma.
Tot és dolç.
Moments per sempre
gravats a la pell.
El sol intens
ha fet el caliu,
la brisa,
I el cant dels ocells.

10/05/14
 

Mira’m als ulls.
En un moment
sabré que et passa.
Mira’m als ulls.
En un instant
notaré la teva calma.
Mira’m als ulls
i sabré trobar-te. 

11/05/14
 

Agafa’m la mà
com ho fas sempre
Abraça’m fort
per fondre els batecs
Besa’m intens
com tantes vegades
Estima’m com sóc.
T’estimo com ets. 

12/05/14
 

Ara tinc forces
de ser jo mateixa
De creure en tu,
de dir que penso.
Tu saps
que dir-me
Tu saps
que vull.
I avui la lluna
sabrà que sento 

13/05/14
 

Neix cada matí
amb la teva mirada
Sóc tendre a la nit
amb t’abraçada
Petons pel camí,
paraules robades
Carícies, amor
que jo et tinc guardades. 

14/05/14
 

Em sembla fantàstic
notar que començo,
Que visc
i que sento.
Em neix l’energia
tan sols
estimant-te
Potser bogeria?
A mi...no m’espanta.

15/05/14
 

Vindré
quan sigui de dia.
Vindré
quan el sol s’adormi
i la lluna em
marqui el camí.
vindré si et veig
somriure’m.
vindré
i t’estimaré 

16/05/14
 

Escriure
Sense més
Escriure
perquè vull
Sóc jo la que
més guanya,
ja que escric
per pur plaer.
Ara bé,
si un mot et crida
agafa’l fort
que escric per tu. 

17/05/14
 

Tenir por
de fer el vol
sense enyorança.
Tenir por
d’estar sol
i perdre temprança.
Sentir paüra
i no mirar enrere
Que davant és
on tens drecera. 

18/05/14

2 comentaris:

  1. Hola Cristina, te trobe gràcies a la teua presència en el meu blog. M'indicares el teu altre blog i al final, poses aquest també. Que sapies que es un vertader plaer llegirte i que si vols, jo també tinc un blog en valencià, que en tinc més abandonat però potse t'agrade.
    Jo sóc de València. De veres, ha sigut un plaer visitar este blog.
    Ara en davant, tens una altra seguidora.
    Abraços. Rosa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Encantada Rosa Ma. de que t'agradi. També miraré el teu. Tot el que s'escriu des del cor és digne de ser llegit. Ens seguim...

      Elimina