dijous, 29 de maig del 2014

Poemets del 19/05/14 a 28/05/14


Encara no sé
que puc dir-te ara
que no t’hagi dit,
que no hagi escrit.
Potser que jo sóc
aquella que brilla
quan tu estàs a prop
quan tu vens i em mires 

19/05/14
 
 

I era la vida
la que sentia
I era la vida
la que gaudia
I era l’amor
que la feia riure
Avui, era un nina
que ell estimaria 

20/05/14

 

Sóc una espurna
que està sempre encesa
que crema si cal
que escalfa si em deixes.
Sóc aquell bes
senzill i sincer
que jo et dono, amor
sempre per sorpresa. 

21/05/14
 

Cançó de bressol
sonant a la platja
El sol ja s’adorm
el mar és en calma.
Musica’m l’amor
que ara ens fa falta
Estima el meu cor
abans de l’alba 

22/05/14
 

Saps?
Digues...
El meu cor et necessita
Saps?
Digues...
No respiro sense sentir-te
Saps?
Digues...
No vull volar sense tenir-te. 

23/05/14
 

I no saber perquè
ser feliç costa tant
I no saber perquè
sentir la teva mà
seria suficient
I no saber perquè
una abraçada
curaria el meu plor
I no saber... 

24/05/14
 

El vent avui m’ha dit
que hi havia marinada
Les onades m’han cantat
una cançó entremaliada
Des d’un pont
on l’aigua es veu
em sento estimada 

25/05/14
 

Sabem que avui
hi som
Sabem
que es un moment
que ens fa frisança
De demà, no en sabem res
Potser el dia avança
o potser es queda
en una bonança. 

26/05/14
 

Vivim
el moment
Sentim
cada instant
Gaudim
junts el dia
Dormim
junts les nits
Patim
les ferides
Compartim
les alegries
Vivim!!! 

27/05/14
 

Avui em sento cuidada
Avui em sento estimada
Avui!!!
No serà ben bé un poema
No sé si serà literatura
Però si serà
un cant a la vida 

28/05/14

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada